mindocka

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2012

Ärligt

Av Elina - 5 oktober 2012 14:17

Jag ska vara ärlig, jag mår INTE bra, jag vet inte om det är mitt fel eller om det är någon annans men tex en kille i klassen säger dumma saker som 'Du har AIDS', 'Du är störd' och 'ingen vill va med dig'. Hur kul känns det att få sånna komentarer? Mamma vill att jag ska prata med kuratorn. Och en till sak, jag känner ingn lust att vara med kompis eftersom jag bara har Alva och hon brukar vara med en annan tjej..  Den här tjejen som Alva är med, hon är så ego om Alva så att det känns som om jag måste tävla med henne om Alva, och det blir bara FEL!!!! Jag orkar inte! Vad ska jag göra? Dö? Det enda som gör att jag vill typ leva är Docka och lillebror..


HUR gör man om man mår as? Om man vill men inte orkar vara med vännerna?


Och en till sak:

Jag skriver om hur j*vla bra mitt liv är här på bloggen, det är kanske 2 av 10 gånger som det är hela sanningen, jag kan ju bara säga att jag kommer att börja skriva sanningen för jag känner att jag behöver det, och ni som är inblandade, ta inte illa upp, jag har en åsikt jag oxå, och jag kommer att nämna så lite namn som möjligt bara för att inte såra någon, men jag har känslor oxå så tänk på det! Jag ska fixa med bloggen, börja bry mig om den mer, och jag håller på att kanske skaffa en blogg på Wordpress eller blogg.se för att kunna designa bloggen mer som jag vill. Någon som kan/vill hjälpa mig med det?

Jag har hur mycket som helst som jag kan säga och lova, som aldrig blir av, jag skriver så mycket jag kan och jag skriver om ett liv i paradiset, men sanningen är att jag är en tjej på 13 år med ADHD, lätt att få ångest och kompisproblem. Jag gillar mitt liv, men jag har många problem oxå.


Jag kan tyvärr inte skriva mer, jag ska rida KRUTHOV idag =D


// Elina

 
 
Julia

Julia

5 oktober 2012 20:04

Hej, Elina! Jag heter Julia & jag har följt din blogg ett litet tag! Jag hade nämligen Måne (Moonlight) som min sommarhäst på Jennys gård i somras, som du kanske redan visste om? :) Jag tänkte iallafall kommentera två saker! Det första är att jag verkligen tycker att du ska strunta helt i den där killen som säger elaka saker till dig, även om det är svårt. Struntar du i honom, så kommer han att sluta GARANTERAT. Fokusera på dig själv och kör ditt egna race!

Det andra jag tänkte kommentera är att om du väljer att starta en blogg på blogg.se så hjälper jag dig jättegärna med att fixa till din blogg om du är intresserad? Jag har en hästblogg som du kan klicka in på som jag driver tillsammans med min bästa vän; Stallflickornas.blogg.se

Jag hjälper dig jätte gärna med att fixa till dig blogg om du vill ha hjälp! Är du intresserad så kan du maila mig på min & min kompis gemensamma mail: Stallflickornas@hotmail.com, så hjälper jag dig om du vill!

Kram Julia! ♥

http://Stallflickornas.blogg.se

Elina

5 oktober 2012 21:47

Hej, Julia! Jag har kollat in din blogg lite och jag känner ju Jenny så jo det visste jag ;)
Jag försöker att inte bry mig men det är inte enkelt när kommentarerna återkommer fastän jag inte visar att jag blir ledsen, men innerst inne så blir jag skitledsen och jag har jättedåligt självförtroende så allt känns bara skit.

Du får jättegärna hjälpa mig med bloggen! =) Jag har gjort en blogg och enda problemet är att jag inte vet hur man gör en egen design... Men jag mejlar dig så kanske du kan hjälpa mig ;)

// Elina

 
Anna V

Anna V

13 oktober 2012 23:48

Hej Elina, jag tror jag vet vilken kille det är och som sagt skit i vd han säger för jag vet att du är inte störd förutom när vi är störda tillsammans och du ha inte aids-.-' och jag vet att den anonyma egovännen är som hon är.. Men som sagt så finns jag här för dig när du mår as för du betyder asmycket för mig!! Puss puss;*

http://www.sweetmoments4life.bloggplatsen.se

Elina

16 oktober 2012 19:11

Tack så mkt gumman! *kram å puss x1 000 000 000*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elina - 6 oktober 2012 13:24

Jag kommer att vara oakti med bloggandet tills jag fått till min blogg på blogg.se ;) Jag håller på att fixa allt vad jag hinner och ska få hjälp av en snäll tjej som heter Julia, hennes blogg hittar ni här.   // Elina ...

Av Elina - 3 oktober 2012 20:28

TJA! Då är man hemma efter att ha vart hos Alva hela kvällen typ, och efter att mamma hämtat mig så for vi till Norrby å avmaskade pollarna. Det blir ett kort inlägg eftersom jag ska skriva mejl till min lärare tills imorrn..   Efter skolan så...

Av Elina - 3 oktober 2012 06:48

Hej! Gissa om jag är nöjd? NEJ! Jag kunde inte blogga igår för jag tog mig inte in på bloggplatsen varken med appen eller datorn... Men nu är jag här =) Jag kan ju börja med att det som hände igår var ganska kul (för mig) men samtidigt jätteläskit (f...

Av Elina - 1 oktober 2012 19:57

Tjena, idag har det inte blive nån ridning, kanske lika bra eftersom det bara regnar... Vi har sålt en av bilarna, och jag å Ludde har vart ute och fixat kaninerna och då tog vi ut Myggan i selen en stund. Hon är så söt! Jag ska träna henne så kansk...

Av Elina - 1 oktober 2012 08:02

Klara för skolan, Ludde är sur..

Presentation

Mitt Bloggbetyg

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards